Små lätta moln

Till att börja med måste jag be om ursäkt för dålig uppdatering från min sida. Men faktum är att jag efter fyra raka segrar med IKB inte kunnat skriva då jag svävat på moln den senaste tiden. Förlust med 3-0 borta mot BP i helgen och nu är jag nere på jorden igen. Här nere är det dessvärre inte som när jag lämnade. Trepoängarna, som vi supportrar varit bortskämda med i säsongsinledning, har inte synts till. Än mer oroande är att spelet vacklar. Maskineriet har lixom börjat rosta.


Nu är jag inte så orolig som jag kanske får det att låta. Gagnef har spelet, de har spelarna och säsongen är ännu ung. Men om man vill hänga med i toppstriden är det dags att få kugghjulet att snurra igen. Det är som att skruva på en rostig skruv, man måste ta i utav bara helvete för att få den att lossna. Något jag är tämligen säker på att Forssa kommer få bekänna när lagen drabbas samman på Maservallen på fredag.


Igår befann jag mig på Holn, där jag fick möjlighet att mingla med stjärnorna innan det var dags för dem att träna. Kul att se Måns ösa in mål på träningen! Något jag tvivlade på innan träningen då han såg otroligt sliten ut. Bakom detta låg förstås en logisk förklaring- han hade klippt familjens gräsmatta tidigare under dagen! Ge han löneförhöjning! Han kan inte vara både dräng och målskytt i det långa loppet. Emil passade även på att dementera flyttryktena som härjat i "Gagnsblat" efter den senaste tidens succé. Roligt för fansen! Desto dystrare miner lär det vara på ekonomiavdelningen.


Till sist...


Grönt eller vitt?
*********
Det sägs att Ryan Giggs fru kommer lämna honom och ta halva hans förmögenhet. Hon kommer då ha 6 st fler Premier League-medaljer än Steven Gerrard
*********
Avslutningsvis önskar vi herr Bergfors lycka till på Vätternrundan! 

Adam Gradén

 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0